Kubrakarahan Kızlar 28haftalığız böyle bazen elimi koyuyorum taş gibi oluyor orası biraz zaman gecince tekrar bakıyorum normalde dönmüş ama cok sık oluyor normal midir bu sizce sizde de oluyormu aynı durum yada bunu doktora soran varmı haftaya kontrolüm
guzelanne01_ Kubrakarahan ben hamileliğimin başından beri aynıydım doğurana kadar bende normaldi canım büyüdükçede toplandığı için oluyordu,ama burda okuduğumda kasılmalar sıkıntılı olduğunu okudum
guzelanne01_ Kubrakarahan yani bencede normal canım heleki senin haftanda dahada normal toplanıyor bebek sonuçta mideye baskı yapıyor doktorumda normal diyordu docent yani bide doktorum alanında çok uzman,Bence hamileliği riskli olanlar için geçerli bu durumun önemli olması
Deletedmom_116 Kubrakarahan sık sık olmaya başladıysa ewet ciddi ama nadir ara sıraya bir sorun olmaz Doğuma yakın olur kasılma genelde
Tubi2048 Kubrakarahan bende 29 haftalığım bende de hep oluyo bebek toplanıyo diye düşünüyorum inş öyledir kontrolden sonra bize de yazar mısın 🥰
Catsofmom Kubrakarahan Kuzum haftalardır bende de durum aynı. Taş gibi oluyor uzunca duruyor öyle. Gittim nstye girdim. Hiçbir şey çıkmadı. Doktor artık çok normal yavaş yavaş vücudun doğuma hazırlanıyor dedi
Tugce3561 Catsofmom benimde oluyor şuan aynı durum 36+4 haftalığız normal bi durum o zaman dediğiniz gibi doğuma hazırlık
Ilosunuz1 Kubrakarahan 27+5 bugün aynısı bendede oldu normalde herseyimiz kontrollerimiz falan sıkıntısız geçiyor çocuğumda hareketli ama bugün sabah bir baktimki karnımın sağ tarafı yükselmiş bebek resmen sağ tarafta toplanmış bende korktum ama 3 kere derin derin nefes alınca hemen duzeldi karnim
Catsofmom Tugce3561 Evet kuzum bende 32+3 üm. Sıkıntı yok adet ağrısı gibi ağrının eşlik etmesi gerekiyor dedi
nefessmommm Kubrakarahan 28+6 yız bende aynı durumdayım top oluyor resmen karnım sertleşiyor ama soluma sağıma yatıp pozisyon değiştirincw düzeliyor o yüzden sıkıntı değilmiş doktor öyle dedi sen yine de sor canım
Tugce3561 Catsofmom iyi bari ya içim rahatladı doktorum da dedi aslında normal diye ama yine insan korkuyo 😢🙏🏻
peri5860 Kubrakarahan Bana da oluyor o haftalardan beri merak etme ara ara sancım oluyor yalancı sancı gaz sancısı gibi hatta geçip gidiyor toplanma sık sık olur ise sıkıntı imiş. Doktoruna sor yine de
Aysee1123 Kubrakarahan Bende de oluyor doktorum normal dedi kontrolümde sıkıntı yoktu. Bu haftalar ve sonrası için olabilecek şeyler direk kötü düşünmeyin
Catsofmom Tugce3561 Allah yavrularımızı sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🥰🙏 her şey çok güzel olsun