Evafor guzelanne01_ emziyorsaniz verilmez mama veriyorsanız onunda bir limiti var ama ben bilmiyorum yanlış yönlendirme yapmayayım size
Deletedmom_116 guzelanne01_ günde iki üç çay kaşığı diyolar mama veriyosaniz eğer ben öyle yapıyorum hem emziriyorum mamada veriyorum mama verdiğimde öyle yapiyorum
sselinn guzelanne01_ doktor vermeyin diyor. Ama banyo yaparken engel olamıyorum. Elimi yakalayıp emiyor.
Agg0207 guzelanne01_ ben vermedim emziriyorken ama mama kullanmaya başlayınca çok az miktarda verdim hep
guzelanne01_ Evet doktorlar vermeyin diyor ama Ben kıyamıyorum açıkcası veriyorum 3 4 kaşık pamukçuk oluyor bence verilmediğinden 1 aylığız ilk çoçuğumdada verdim zararını görmedim ama şuan dahada bir ısrarla vermeyin diyor doktorlar sanki
Nurr_22_22 guzelanne01_ 6 aylık kızım hep su verdim bir iki kaşık ağzında pamukçuk olmadı bu sayede ve ciddev çocuk bu sicakta susuyor şimdi sakıncalı diyenler gelir ama her anne kendi dogrusuyla büyütür çocuğunu yinede sana ver ya da verme demem bu arada hep emdi kızım