Merhabalar hanımlar bugün doktor kontrolümüz vardı 30+4 haftalık ikiz gebeyim bu haftaya kadar ikizlerimin birisi kafa diğeri makat geliş duruyorlardı bugün diğeride dönmüş ikiside kafa geliş istersen normal doğum yaptırabilirim dedi doktorum ama ben onu yapabileceğimi düşünmüyorum ilk gebeliğim normal doğumdu 8 sene oldu şuan ikiz normal yapmak korkutuyor beni size sormak istediğim ikisinin kafa geliş olması erken açılmaya sebep olurmu ilk gebeliğimde 3 santim açılmayla 2 hafta gezip sonra doğum yapmstım erken başlamıştı açılmam bunlardada öyle olacak diye korkuyorum kafa geliş olup gününde doğuran varmı ikizleri acaba