aysenur001 bende esra hanıma gidiyorum muayne ücreti daha yeni gitim 550 tl sigortalı 1000 tl filan değil yani bilmiyorum doktordan doktora mı değişiyor. baştan beri çok çok memunum evet kötü tecrübeler olmuş olabilir bilemem ama esra hanım tüm sorulara içtenlıkce cevap verıyor acele filan etiğide yok gayet güzel geciyor muayneleri eğer sabah erken gitmezseniz evet öpleden aonra çok kalabalık ilk oğlum emsey de doğdu doktorunu adını vermicem ama hiç
Bişeyle ilgilenmedi son ana kadar hep normal olsun dedi durdu ok bende tabiki normal olsun istiyordum doğru düzgün muaynelerde konuşmazdı 16 haftadan beri çocukta gerilik vardı bana tek dediği ne stres yapıyorsun Allah aşkın ilk hamilelik ve cocugunuzun gelişim geriliği var nasıl stres üzüntü olmaz günlerce uyuyamazdım sürekli gözümde siyah noktlar sonuç ? Gebelikte Yüksek üstelik hiper tansiyon hastası imişim detay vs herseyım orda yapıldı ya hiç mi bir ilaç verılmez bi sebep aranmaz yemıyorsun cocuk büyümüyor vs. Emsey gibi bir hastanede oluyor bunlar 37. Haftada artık uykusuzluk işlahsızlık yüksek tansiyon benı maf etmiş ne diyor? Eve gidersin bilemem gece tansiyonun çıkar ölebilir? Kendi rizamla sezeryan oldum 37. Haftada 33.haftalık küçük bebiş doğdu😔(şuan 10 yaşında maşallah iyi ama ilk 6 ay çok zordu) Neyse her hastanenin iyisi kötüsü var sezeryan dikişim ameliyat vs iyidi ama öncesinden ve sonrasında ilgi alaka hiç ama hiç iyi değildi. Esra hanım en baştan beri çok ilgilendi takip eti yüksek (20 tansiyondan bahsediyorum bu arada) buna rağmen ilaçlar erken müdahale sayesinde çentik oluşmadı bebek gelişti doktor cok ama cok önemli evet hastanede önemli ama doktor iyise o sırayı beklemeye değer arkadaşım 4 çocuğu da normal doğumla orada doğurdu gayet memnun idi bende bu yüzden tercih etim son hamileliğinde bende hastanede idim hemşireler doktor iyidi tabi herkesin dediğim gibi hikayesi farklı