Momofbebito şöyle ki bende öncelikle sadece fikrimi yazıyorum sizi etkilemek istemem, 37+5 im bende benimki de az hareket ediyor bazen korkuyorum, ebelerin sakladığı gibi karnımı sallıyorum tepki versin diye, çok uyuduğunu düşünüyorum ben biraz, bazen de harekete geçirmek için meyve çikolata falan tatlı şeyler yiyip içiyorum takip ediyorum o zaman biraz tepki veriyor tabi