Aicsnpj4 canım ben üniversite hastanesinde yaptırdım devlette özel de yaptırsam aynı şeyi yapacaklar boşuna para tuzağı ki ben özel hastanede çalişmiş biri olarak yıllarca bunu söylüyorum devlet daha iyi ben sadece muayene ücreti ödüyorum doktora 290 tl kan verdim usg baktı detaylı herşeyine bebeğin ense ölçümü yaptı herşey şükür temiz çıktı okadar