Dün ilişki sonrası kan geldi demiştim bu sabah yine kahverengi leke geldi bence tekrar gittim bebekte çok şükür hiç bir sorun yokmus ama yine risk oluştu dedi doktorum. Bu iğneyi vuruldum progestan içiyorum dinlenmem gerekiyormuş. İlk hamilelikte hiç böyle şeyler yaşamadım 🥺Bu durumda olanlar var mı morale ihtiyacım var 🥲