sscan18 Merhaba kızlar biz 13h6g olduk doktor %100 erkek dedi yani gördü😂 Ama çok erken değişir mi sizce kordon falan olabilir mi 🤔😂
Gmz5560 sscan18 19.haftama kadar erkek dediler 19.haftada kız dediler kız olarak devam etti doğdu çok şükür 🤲
NewMom__ sscan18 yani pek sanmıyorum değişeceğini ihtimali düşüktür😂 benim 10 haftalıkken erkeğe benziyor demişti doktor 13 haftalıkken %80 erkek dendi 18 haftalığım hala erkek.
Melisct94 sscan18 12 de erkek dedi doktorumuz 15 de kızmış kordonmuş dedi 19 da bidaha gittik kesin kız dedi 😊 yanılma olabiliyor canım
sscan18 Gmz5560 Ay gerçekten mi 🫠 Biz de baya ayrıntılı bir ultrason ile bakıldı resmen net konuştu doktor ihtimal vermedi ama insan inanamıyor gibi tabi dağlıkları her şeyden önemli 🥰
Bedosss Haftadayım hala kontrollerde doktoruma cinsiyeti değişmez dimi diye soruyorum😂😂 dün artk adam en son kız olursa eger dogum masraflarını söz ben ödücem dedi😂
Bedosss sscan18 **** bi arkadasıma sonuna kadar kız demiş doktoru dogumda erkek dogdu o yüzden smdi herseyi erkek bebek için alıyorum kız olursa diye korku yok değil içimde😂😂🤭
Aslanmommm sscan18 asla inanmazdım bebek göstermedi dediklerinde gerçektende bizim bebiş resmen kordonu bacak arasında sürekli😅🤦🏻♀️
sscan18 Aslanmommm Bizimki de o kadar net gösterdi ki ben de şüpheye düştüm bu kadar kolay olmamalı diye 😂😂 Ama doktor çok emin 🫠
Deletedmom0071 sscan18 32. Haftaya kadar erkek dendi. Detaylıda pipisini gösterdiler. Ama kız doğdu 😂 cinsiyet söyleyen doktorlara inanmıyorum artık hahaha 😂
Tubasade Deletedmom0071 ay o nasıl oluyor ya o kadar zaman nasıl yanılabiliyorlar 😀Bende burdan önce yanılma olmaz diyordum çünkü erkekte yanılma olmaz diyor cogu kişi ama burada gördüğüm kadarı ile o kadar cok değişen varki aşırı tereddütteyim şu an 😀
Melisct94 sscan18 Rabbim gönlünüzdekini sağlıkla nasip etsin canım, aynen beklemekte fayda vardır derim 😊
Aslanmommm sscan18 senin miniş fotojenik olucak ozman maşallah maşallah 😁 bizimki sevmiyor doktora gidiceğimizi hissedince hareket etmeden duruyor 🥲🤦🏻♀️
Deletedmom0071 Aaa122 hacettepede erkek dendi. Detaylı ultrasona doçent geldi o da erkek dedi sonra ben kesin olsun diye 2 farklı özele gittim yine erkek dendi 😂😂😂