alvrc1 gebelikten önce 2 cm miyomum vardı. İlk başta hiç sorun yoktu. 19. Haftada öyle bir ağrı yaptı ki doktora gittik hemen, 5 cm olmuş ve büyüdüğü için ağrı yapmış. Rapor aldım, yattım, hareket edemiyordum ağrıdan. Doktorum progestan fitil ve parol verdi, bir işe yaramadı bende. 21. Haftada detaylı ultrason için perinotoloji doktoruna gittik, 1-2 haftaya büyümesi, deformasyonu durur gibi bir şey dedi. Normal doğuma engel değildi, yeri önemli, benimki tam göbek deliğimin altında, bebeğe hiçbir zararı olmadı. Bebek hareket ettikçe 30. Haftalardan beri adet ağrısı gibi bir ağrı yapıyor saniyelik. Zaten düz yatınca elime bilye gibi geliyor, görünüyor. Sezaryen olursa alınacak. Sonuç olarak bebek için sorun değil. Ben de çok endişelenmiştim. Hepimize kolay doğumlar inşallah