nilaydeniz Veybil esenler avicenna’da Ayşe Elçin hanım var, müthis bir pozitiflikle karşılıyor zaten sizi ilk giriste bile ısınırsınız kendisine. Çok açıklayıcı ve bilgilendirici konuşuyor kafanızda hiç soru işareti kalmıyor ben çok memnunum kendisinden