bubuiledudu Pazartesi sabah opu icin gidiyorum.cok heyecanlıyım ayrıldıktan sonra ağrı sızı durumu nasıl oluyor acaba?
dudaktan_kalbe25 bubuiledudu yok anestezili yapıyor zaten hissetmiyorsun. Bittikten sonra az bi agrı az da bi kanama olmustu bnde
Kediannesi1 bubuiledudu ayılma aşamasında yarım saati geçmeyen bir adet ağrısı oluyor tam ayılınca ağrı biter hafif lekelenme olabilir sistit olabilir booooollca su için şimdiden hayırlı olsun çok rahat bir işlem merak etmeyin 🥰
Ozge56 Alizee benim 2 çocuğum var canım ama yinede ede bilirsin ❤️ bildiğim için cvpladim soruyu ben sormadim