oznrcebi25 Ümit korucuoğlu na gidiyorum çok ilgili motive eden insanı rahatlatan bi doktor çok memnunum her sıkıntımda anında iletişime geçebiliyorum hem doktorumla hemde ebeyle ikiz gebelik yaşıyorum başta çok korkuttular ama doktoruma başladıktan sonra herşey değişti çok güzel bi gebelik geçiriyorum çok rahatlatıyor ilgisiyle bilgisiyle doç. Doktor kendisi