Monaaa İstediğiniz şekilde beslenebilirsiniz fazla kasmanıza gerek yok zaten daha çok yenisiniz. Ben ilk 3 ay çokta dikkat etmedim normal beslenmeme devam ettim. 3. aydan sonra yumurta, peynir, yeşillik, tavuk, et balık vs bunları normalde de tüketmeme rağmen sadece az daha ağırlık verdim o kadar. Çiğköfte, asitli içecek, cips kola canım çekince hep yedim. Yani dozunda olduktan sonra sorun yok. Elbette özen gösterin fakat rahat olun keyfini çıkarın ☺️