Mrssozen Kızlar sultanbeyli devlet hastanesi anne bebek hastanesi ünvanı almış. Orda doğuran var mı?? Doğum için kaçıncı haftaya kadar bekliyorlar. Ben 39+6dayım 41+3 e kadar bekleyen hastaneler varmış. Burası hakkında bilgisi olan var mı?
Bskrts Mrssozen Dr. Ahmet bey’i önermişlerdi o hastanede çok memnun olduklarını biliyorum sadece bir arastıeın isterseniz yorumlara bakın
Masalina12 Ben Sultanbeyli de oturuyorum ama hiç gitmedim açıkçası doğum için uygun olduğunu sanmıyorum bilmiyorum bana hiç sıcak gelmiyor o hastane