Ben fetal dna yaptirdim temiz cikti ama aminosentez karsima hep yine cikti hep yaptrmam soylendi. Zaten dusuk riskiyle hamileligimi gecirdim karindan sivi aldirmak bnm icin cok riskliydi ve cevre baskisi da yuksek oldu herkes mi karsi olur. Simdi bebegimde birbirinden alakasiz anomiler cikiyor ve kafama oturmuyo aminosentez yaptrsaydm cevap alir mıydım diye dusunmeden edemiyorm. Sonuc itibariyle dogumum geldi artk bisileri degistiremem Allahtan geliyosa vardir bi sebebi her turlu o benim canim kanim. İnsallah korktuklarmi yasamadan kucagima alirm benm gibi bekleyen tum annelerle birlikte