Selam kızlar..Doğumuma 88 gün kaldı diye görünüyor ve ben çok değişik hissediyorum. Normalde öyle duygusal biri değilim,çok şeyi takmam kafaya ama şuan düşünmeye başladım ne yapicam nasıl olacak diye..Eşimle de limoniyiz,her yaptığı gözüme batiyo artık aynı evde çekilmez iki insan olduk rssmen..Bı yere götür beni derim,o arkadaşlarıyla çıkar. Biseyler yapalım birlikte bak doğuma az kaldı derim,gider surat yapar konuşmaz falan. Sanki ben değil o hamileymiş gibi pozlara girer. İndi garaja arabayı yikiycakmis ama ben düşünüyorum kafamda kuruyorum acaba yine kendince plan mi yapıyor dışarı mi çıkacak arkadaslariyla diye. Çünkü beraber çıkalım desem hayır diycek eminim,o yüzden demek de istemiyorum. Bu da yetmedi ay az önce p.pomu duvara vurdum oturdum ağladım o derece 😔 çok kizardi ama baya canım yandi.Hormonlar iyice tavan artık. Nasi dayanicam bu 88 gün hiç bilmiyorum 😂 neyse ki annem gelip kalacak doğumda da belki iyi gelir bana 😂 siz de böyle misiniz ? Hormonlar ne alemde 😂