
Kızlar merhaba gecikmemin bugün 12.ci günü 2 kaset test yaptım ikisindede bu sekilde silik çıktı fakat kan testinde 0.02 çıktı genel acilde yaptırdık kan testini kızımda da bu şekilde silikti ama kanda hemen çıkmıştı acil laboratuvarında hata olmuş olabilir mi başına gelen var mı ?