37+3 deyim hamileliğin başından beri çok çok aşırı derecede çekiyorum bu çileyi. Kim ne dediyse hepsini yaptım fayda görmedim. İlaçların şurupların süt tahin bilmem ne hepsini denedim olmuyor. Yarım çay bardağına 1-2 çay kaşığı karbonat atıp karıştırıp içiyorum o biraz işe yarıyor. Günde 2 şu bardağını geçmemek gerekiyormuş ama
Yinede zorunda kalmadıkça deneme ama fikir olsun son çare