23+6dayım bebeğimin suyunda azlık olduğunu söyledi doktorum şimdilik endişe edicek birşey yok dedi ama sınırdaymışta bol su ve havuç suyu takviyesini önerdi 2 hafta sonrası için tekrar suyuma bakılcak. Bu durumu yaşayan oldu mu ? Suyu artan düzelenn??