Stres atağından sonra yazmanız dikkatimi çekti. Bazen stres anında veya ağlarken çok derin ve hızlı nefes alıp(iç çeker gibi) veririz bu da vücutta karbondioksitin hızlı düşmesine ve alkaloz dediğimiz bir tabloya, o da elde yüzde uyuşma hissine sebep olabilir. Bundan kaçınmak için(derin ve hızlı iç çeker gibi nefes alındığında) çok stres anlarında bazen kese kağıdına doğru nefes alıp verme şeklinde soluma yapılır önlemek için. Siz tabii ki yine de muayene olmayı ihmal etmeyin olası başka şeyler açısından, çok geçmiş olsun