Seymavahit60 yeri var gibi düşünmemek gerek😬 göbeğin üstünde ekstra yağ katmanı oluyor kilolu başlayınca
Benmde biraz vardı şuan normal aşırı büyük değil
Ama benden daha kilolu ve kısa boylu bir arkadaşm var kime hamile olduğunu anlamıyor,doğumuna 1 ay kalmasına rağmen
İç karınla ilgili biraz