Zbbozkurt Kızlar yokmu aranızda benim gibi olan beta transferin 8. Günü 75,48 10.günü 134.55 çıktı iki kat artış olmadı bu şekilde olup sağlıklı devam edenler yazabilir mi
Monaaa Zbbozkurt normalde test günü pazartesıydı zaten yani transferden 12 gün sonra ben dayanamayıp 7. Gün test verdım 2 tane koydurmama rağmen 88 cıktı moralım bozuldu acıkcası . Pazartesı günü tekrar kan vercem bakalm
Zbbozkurt Monaaa yok canım senin gayet güzel benim 8. Gün 75 ti tek yada çift beta ile belli olmaz zaten sağlıkla artsın inşallah
Mervet10 Monaaa bende 7.günü verdim 55 çıkmıştı iki taneydi benm de sonra 9.gün 155 oldu neden moral bozuyorsun ki
Zbbozkurt Mervet10 senin Mervet10 senin güzel artmş canım iki katı Rabbim inşallah bize de nasip eder o haftaları sağlıkla kucağına alırsın inşallah sende
Mervet10 Zbbozkurt ama 150 den sonra 350 oldu sonra da 600 teki tuttu belki de sonradan biri tutunmadıgı için böyle oldu
Mervet10 Monaaa teki tuttu canm hayırlısı böyleymiş zaten tek istiyordum hep ikiz olunca erken doğum riski cok yüksek olduğu için Allah gönlüme göre verdi
Zbbozkurt Mervet10 olabilir belki ilk ikisi tuttu sonra teki devam etmiştir sağlıklı olsun tek olsun bizim olsun 😍