Cecilia kahve icmiyorum cayida canm isterse 2 en fazla 3 bardak iciyorum fazla ictimmi midemde yanma eksime oluyo cnki kolayida icmemeye calsyorum ama kendimi kisitlandrmadm canm isterse 1 bardak iciyorum fazlaisni icmiyorum cikolatayida ilk haftalar cok yiyodum bulantilarm basladi baslayali agzima surmuyorum yedimmi kusuyorum ole 😊