Mervearslanq Merhaba kızlar 39+1 olduk bugün ama doğum belirtisi yok ilk bebiş Allah nasip ederse ara sıra adet olcakmisim gibi ağrılar oluyor sadece o kadar baş gelisli olduğunu söyledi Dr sizde durumlar nedir
Anonim3447 Mervearslanq ay herkese yorum yapıyorum bende 😅 39+4 haftalık oldum ama bir türlü gelmiyor kız
Burnumageliyoduslkmsn Bende doguramiyorum diye buralarda süründüm 41+3 TE geldi hanfendi bekleyin kızlar sözlü nişanlı kızların dediği gibi "hiç beklemediğin anda oluyor kuzummmm😂😂😂''
Kuzuletta Burnumageliyoduslkmsn Farabideki doktorum biz 41 e kadar bekliyoruz dedi. Sonra sezaryen sanırım veya suni ama seni nasıl o kadar beklettiler ki
Burnumageliyoduslkmsn Kuzuletta ben her gün cagirildigim halde kendi sancım olsun diye gitmedim 41+3 TE kendi sancimla doğurdum
Kuzuletta Burnumageliyoduslkmsn Bana da artık 41 e kadar hergün gelip nst girmen lazım dedi. Bebek kanala girmemiş henüz. 41 e kadar girmez ve açılma olmazsa suni mi verirler yoksa direkt sezaryen mi yaparlar sizce