NewMom__ Kızlar Gavisconun şurup olanını mı kullanıyorsunuz toz ve hapı da varmış sanırım işe yarıyor mu?
Asena001 NewMom__ bende kullanıyırdum ama kesmedi mide yanmamı reflüde var bende en iyi kesen ciğ nohut emiyorum 4-5 tane midenin suyunu alıyor çok iyi geliyor sonra yumuşayınca ye zararı yok tavsiye ederim