Merhaba kızlar.
Cevaplarsanız sevinirim.
Dünden göğsümde ağrı var dokunurken haraket ederken oluyor.
Hamilelikte oluyormuş geçen sene de oldu böyle.
Hamile olduğumu bilmiyordum. Yanlış yazılan ilaç sonrası hamile olup düşük yaptığımı öyrendim.
Üzerinden 6-ay geçti ama bir şey yok. Adetimde 11-gün gecikti. Zaten adet düzensizliğim var.
Geçen ay 11-i ondan önceki ay ise 1-i adet görmüştüm.