anneoluyoruuumm16 Kızlar erken doğum riskim var henüz 5.5 aylık ama guatr olduğu için suyum fazlaymış ilaçla kontrol altına alamadilar guatri ve erken doğum riskin var dendi. Erken ve sağlıklı doğum yapanlar moral verebilir misiniz?
_gulumm anneoluyoruuumm16 geçmiş olsun canım. Benim de tiroid degerik çok yikzekti ilaçla düşürdük ama geçen hafta bebeğimin suyunun fazla olduğunu söyledi doktor beni de korkuttu baya . Şekerden dolayı yükselir dedi doktor . 32+3 haftalığım
bernayerli anneoluyoruuumm16 tiroide düzenli baktirmiyor muydunuz gebeliğin başından beri, bir anda mi yükseldi
babyface_ anneoluyoruuumm16 34 haftalik bebeğin suyunun bitmesiyle doğum yaptım bebeğim kuvozde kaldı çıktı elhamdülillah çok erken doğum yapanlar var üzülme dua et korkma Allahım sana bagislasin
anneoluyoruuumm16 _gulumm ben şeker yüklemesi yaptirdim suyum fazla olunca hemen yaptilar ama şekerim normal çıktı şükür
_gulumm anneoluyoruuumm16 ben şeker yüklemesi yaptırmadım malesef . Açlık tokluk yapıyorum şuan biraz sınırın ustunde çıkıyor açıkçası. Korkutma kendini sekerin yoksa çok sıkıntı yaratmaz inşallah. Bol bol yürüyüş yap bol su iç . Benim iki buçuk yaşında kızım var 28 haftalık doğdu. Allah’ın izniyle sağlıkla kucağına alırsın inşallah
anneoluyoruuumm16 Alizee henüz 20 haftaligim. Ne kadar erken olur ne zaman gelir bebek bilmiyorum tek duam 8-9 hafta daha dayanması
1melekannesi3858 babyface_ asko senin bebek ne zmaan çıktı gözün aydın olsun bende bugün 34 haftaligim bebeğim suyu yeterli imiş ama azmış yinde gelisim gerilig var bise 2 hafta kadar şuan ne kadar var bilmiyorum belkide onu kapatmışizdjr mesafeyi de
1melekannesi3858 babyface_ benimki belli değil canım erken doğum riskin var demedi doktor azalır ise sknti dedi çarşamba günü kontrolum var yine aynı çıkarsa doğuma kadar götürür suyum allahin izni ile
Yagmure anneoluyoruuumm16 yenidoğan yb hemşiresiyim öyle minik prematüre bebekleri tosun edip sağlıklıca taburcu ettik ki tahmin edemezsin. Benimde 25 haftalıkken bebek çok aşağıda erken doğum riski var dendi şuan 32. Haftadayız herşey normale döndü çok şükür. Stres yapma kendine dikkat et umarım bebeğin sağlıklıca büyür doğar
anneoluyoruuumm16 Yagmure yaaa bu yorum bana o kadar iyi geldi ve teselli oldum ki😍 sizlere minnettarız. Teşekkür ederim yorum için sizde sağlıcakla kavusun inşallah 🧡
Elfanne Yagmure merhaba müsaadenizle size bisey sormak istiyorum 35+0 haftalik oldum bugün kontrole gittim bebeğin kafası iyice kanala yerleşmiş dedi doktor ultrasonda bile göremedik yüzünü sizce bu şekilde ne kadar beklerim lütfen yanıtlar misiniz ihtiyacım var bu bilgiye
runkli0606 anneoluyoruuumm16 benimde değerler düzelmiyor ilaca rağmen ama 37. Haftaya geldim suyu fazlaydı bebek büyüdükçe oda normale bindi 32. Haftada şükür bi sıkıntı yok
anneoluyoruuumm16 runkli0606 ay çok geçmiş olsun. Bizde yarın tekrar gidicez doktora. İnşallah bir faydası olur