selinbirincisezen Zamanımın daraldığını hissediyorum 😍 sizler kaç haftalıksınız, benimle aynı haftalarda olanlar kimler ❤️🫶🏼
Pnr_KMRC1 selinbirincisezen 34+1 heyecan korku mutluluk zaman yaklaştıkça karışık duygular içindeyim ama korku daha çok nedense doğumun iki türlüsündende korkuyorum rabbim yardımcımız olsun inş🤲🫶🌸
Ranakzrn selinbirincisezen 35+4 hem heyecanlıyım hemde ufaktan korkular gelmeye başladı 😅 saglıkla kucağımıza alalım inşallah🧿
Rabissssscee selinbirincisezen 34+1 gelişimimiz ve kilomuz 2-3 hafta kadar geride 😕 haftada , 4 günde olan kontrol süremiz 3 haftaya uzadı bu iyi birşey ama ben yine randevuyu 2 hafta sonraya aldım korkuyorum fazlacaaa doktorum hareket ettiği sürece korkma küçük bebek olur en fazla dedi 🥲
selinbirincisezen Rabissssscee korkma inan hissediyorlar herşey çok güzel olucak güzel günler yakında 💕👧🏻
Pnr_KMRC1 Rabissssscee bende 34+1 haftadayım cnm banada bir hafta 10 gün gerilik var doktor ilk başlarda kafama taktım ama sonra çokta önemli olmadığını anladım sağ salim doğsunlarda doğumca gelişir allahın izniyle üzme kendini bebekte etkilenir cnm🌸🫶
selinbirincisezen Totanseyma fena değilmiş kilosu aslında ama olsun haftasını tamamlasın tüm bebişler inşallah 💕
Esradenizz1 Totanseyma benim ikiz kardeslerim 1900 kilo doğdular kuveste bile kalmadılar bence kilosu gayet iyi sakın üzme kendini hayırlısıyla dogsunlsr inşallah
Totanseyma selinbirincisezen inşallah canım doktorum her ihtimale karşı ciğer geliştirici vurul hemen dedi ne zaman geleceği belli olmaz diye serkalj var bide bende bu haftaları gördüğümüze şükür diyor