mugeb123 ilk doğumum için orayı tercih etmiştim aylık takipleri çok güzel ve ilgililerdi. Taaa ki gece suyum gelip yatış yapılana kadar. Ücretini yatışta alıyorlar 680tl ydi 2017 yılında. Açılmam sadece 1cm di. Ve sürekli suyum gidiyordu. Sabaha kadar kendi sancımı çektim. Arkadaşın da dediği gibi arada perdelerin olduğu koğuş gibi bi yerde bağıran mı dersiniz doğuran mı dersiniz hepsi var. Yürümenize kesinlikle izin verilmiyor. Daha evlenmemiş hemşileri bile it gibi davranıyor. Karşımdaki kadının bebeği sıkıntıya girene kadar normal doğuma zorlandı bebek kalp atışları azalınca sezaryene aldılar. Bana suni verdiler yine açılma olmadı gelen afedersin yokladı giden yokladı. Gerekirse 4 5 gün bile bu sancıyı çekecekmişim de normal doğuracakmışım dendi. Bağıtdım çağırdım çocuğuma bişi olursa diye.eşimle konuşmak istiyorum dedim izin vermediler.ben burdan gidicem dedim sizi şikayet ederim. Kapı önüne çıkarttılar görüştüm dedim gemen beni burdan götür başka bi yere.baktılar benlr başedemediler ambulans şartıyla izin verebileceklerini söylediler. Zar zor ambulans gönderen bi yer bulduk güngörendeymiş hemen götürdüler.benle birlikte bi kadın daha kaçtı o da diyabetikmiş normal doğuma zorlamışlar bekliyomuş meğerse bebek çok kiloluymuş. Anlayacağınız eğer normal doğuma kararlıysanız yolunuzdan dönmryecekseniz doğum sonrası hizmeti falan iyiymiş. Ama doğurana kadar ki süre benden ömür götürdü😊