Merhaba ben 5 gün önce normal doğum yaptım ve 4 tane dikişim var. Dikislerimde yanma acı ve ağri oluyor oturup kalkarken yürürken çok zorlanıyorum bebeğimi emzirmek için uzun süre oturamiyorum. Bebeğim sarılık oldu hastanede yatıyoruz o sürede de kendimle hiç ilgilenemedim hastanede hijyen sağlamak çok zor. Neyse acile indim muayene oldum dikislerde patlama enfeksiyon vs görünmüyor şişlik yada akıntı da yok bakildiginda herşey normal ama ben merak ediyorum bu dikişler herkeste böyle mi oluyor bu süreç ne daha ne kadar devam edecek tahmini olan varmı?