En büyük isteğim normal doğum yapabilmek, çok sevindim senin adına❤️ acaba tam açılma olsa bile vajinal kesik atıyorlar mı? Atıyorlarsa sonrasında yara bakımı nasıl oluyor? Bir de kanaman gelip hastaneye yatınca direkt doğumhaneye mi aldılar yoksa doğumu odanda mı bekledin? Bilgilendirirsen çok sevinirim 31. Hastamdayım ben de ❤️