Fatmmm bende geçen kimyasal gebelik geçirdim adettiniz kaç gün sürdü daha doğru artma oldu mu ben normalde 8 gün olurum bu defa 13 gün sürdü adetimi neye göre hesaplayacam Kafam çok karşık Haziranın 25inde kimyasal gebelik geçirdim acaba yine 25inde mi regl olacam yoksa daha var mı ona göre kan verecem bende inşAllah