Merhaba anneler
12 +3 üm bugün gece vajinal progestan aldım kese çevresinde kanama görüldüğü için hem iğne hemse kapsül olarak kullanıyorum sabah uyandığımda lavaboda iç çamaşırım fazla ıslak gibi geldi bu kadar akıntı olur mu anlamadım şimdi de ara ara ıslaklık oluyor bu hafta suyun gelme ihtimali var mıdır varsa nasıl anlarım bir de mide bulantım ve göğüs ağrılarımda bugün hafifledi baya bebeğe bişey olmuş olma ihtimali geliyor sürekli aklıma başına gelen var mı yardımcı olur musunuz