Dina Selam kizlar 39 haftamin sonunda sezeryanla kizim oldu.. Allahim isteyen herkese kismet etsin normal dogum istiyordum ama ne sancim ne acilishim olmadigi icin sezeryan istedim sonunda. tansiyon problemimde vardi.. Ama kizlar coook zor gecdi dogum bundan bin kat kolaydir bence..ilk gun normal gecdi ama bir gun sonra agrilar bashladi tualete gitmek coook zor resmen heryerim agriyor sutumde hala gelmedi( dogum yapan kizlar eve gitdiler coktan ben hala hastanedeyim... Allah hepinize saglikla bebeginizi kucaginizaalmayi nasip etsin ama mumkun oldukca normal dogum yapin opuyorum hepinizi 9 ay butun sorularimi cevapladiniz..cok yardimci oldunuz.. 😍😍😍
Elmassfl Allah analı babalı büyütsün canım 🙏❤ Dikiş yerin mi ağrıyor komple mi narkoz verdiler ? Bende normal istiyorum ama korkuyorum
Dina Elmassfl spinal yaptilar kizlar hersheyi goruyordum eshimde benle birlikte oldu yarimsaatde bitdi ama gun icinde ayaklarimi biss etmedim yatdim sadece. Bugunde hem karnim hemde belim falan agriyor agrikesilerle kaliyorum