GG44 Kızlar merhaba tüp bebek tedavisi görüyorum şuanda estrofem kullanıyorum ama kasık ağırım oluyo 2 gündür doktorum nidicart verdi rahatlatıcak seni dedi kullananlar var mı etkileri vs nasıl