alvrc1 Arkadaşlar gebelik kesesine göre cinsiyet tahmini yapanlar varmış bilginiz var mı acaba biz 8+3 deyiz bi bakabilir misiniz ? 
Hilalikoo Ozge56 https://mutluresim.com/image/img-20230718-095229-569.nlpdGG Bizede tahminde bulunur musunuz
Azraa33 Ozge56 Ozge56  2 tane var cnm bebiş :)
Azraa33 Ozge56 yaaaa eşim kız çok istiyor varya kız olursa sana dönüş yapıcam 2 hafta sonra cinsiyet öğreneceğim 😂
Tugcekmr alvrc1 kız gibi bende yuvarlak olunca kız olduğunu biliyordum fasulye şeklinde olursa erkekti