Dodomoms Kizlar 26 haftalık gebeyim babası isim bulacaktı güya tamam dedim tutturdu saydam olsun diye böyle erkek ismi olur mu yorum bekliyorum bana tuhaf geliyor sizce ??
Tugcecan26 Dodomoms evet biraz tuhaf duruyor. Ama direk olmaz deyince inada bindiriyorlar usulca nedenini sorun dalga geçerler çocukla falan deyin bence 😅
Busece06 Akran zorbalığının tavan yaptığı bu jenerasyon da bu isim için bidaha düşünün derim bide güzelde değil yani
yesillimonn Dodomoms Tobe est 😃bir yaşıma daha girdim Allah aşkına saydam diye isim mi olur izin verme bence çocukla sürekli dalga geçerler buyuse bile
esnyz14 Dodomoms Kulağa pek hoş gelmiyor ve çok dalga konusu olabilir ilerisi için arkadaşları arasında
Mummumlilo Gerçekten kulağa hoş gelmiyor buna benzer daha hoş bir isim koyulabilir mesela Seyhan daha güzel
AleynaResul Dodomoms biz ailece toplanıp bi isim atıp ortaya oluşabilecek bütün espirileri yapıp ona göre isim buluyoduk 😃
Defnesmomy Dodomoms saydam ismi kötü değil ama isim anlamlari önemli yanına anlamın olumsuz etkisini azaltacak ikinci bir isim dusunun derim tabi karar sizin Allah evladınızi sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🌸
-_Esra_- Neden olmasın Saydam manası kötü bir isim değil şeffaf açık belirgin demek önemli olan manası Kulağa hoş gelip gelmemesi değil ki ayrıca hiç kimsede duymadım ben bu ismi sıradısı bir isim eşin babasının ismini koymasından iyidir bence 😂😂😂😂😂
Papatyaaa__ Dodomoms saydam ne ya hiç denk gelmedim 😑ve bencede biraz tuhaf bi isim yinede siz bilirsiniz
Koalammm Dodomoms saydam diye isim mi varmış ki valla ilk defa duydum eşinizle güzelce konuşun bence dalga geçerler okulda felan diye mesela eşimle isim koyarken eşim alay konusu olmasın diye dikkat etti hep. Sizde güzelce anlatın sert çıkışınca inat ediyorlar bu sefer.