Deletedmom_053 Herkese merhaba🌸4 aylık hamileyim mardinden İzmir’e geldim pazartesi uçagım var dönüş için fakat eşyam çok bir bavul doldu sorum ise eğer havaalanında bagaj hakkını 15 kg geçersem ne kadar öderim bilgisi olan varmı acaba teşekkürler.
elif-asil Deletedmom_053 emin olun misli ile ödersinz ekstra bagajlar çok pahalı. Evet firmaya göre degişiyor ücret
Seyma2525 Deletedmom_053 biz 3 kilo fazlaya 120 tl ödemiştik ama el bagaj Hakkıda 8 kilo elinizde bi ufak bavul alıp uçağın içine koyabilirsiniz
Aslanmom_ Deletedmom_053 alana gitmeden kilolarını ölçün eğer geçiyorsa çağrı merkezini arayarak ek bagaj satın alın öyle uygun olur alanda çok daha fazla ücret alıyorlar
Nteo Deletedmom_053 bence bagaji 15 kabin de var ya ona da 8 kg olarak ayirabilirsin ek ucret ödemezsiniz
bebisimbenmmm Deletedmom_053 el bagaji yapin onu genelde cok onemsemiuorlar. Ve buyuk kol cantasi kullanin🤭🤫 1 2 kg ise fazlalik cogu zanan gormezden geliyorlar yaninbana oyle denk geldi hep
-_Esra_- 15 kg az değil mi Ya benim geçen sene 30 kg hakkım vardı, Bu arada ekstra bagaj hakkı satın almak çok pahalı
leila1 Deletedmom_053 tartın varsa önce eşin kendi kilosunu tartsın sonra elime bavulu alıp tartsın arada ki fark bavulun kilosudur. Emin olmak için de bavulundaki tartının üzerine koyun
Melekilgn Deletedmom_053 SunExpressle annemlere geldim bende 2 kilo fazla çıktı bişi demediler bende para alırlar diye düşünmüştüm yine de araştır canım
Melekilgn Deletedmom_053 rica ederim canım SunExpresi ara yine de bilgi verirler sana kaç kg dan sonra ücret ödeniyor die sor 🌸