beyzagor50
beyzagor50 yavrum ben hamilelğin başından itibaren hindistan cevizi yağı ve Mustela’nın çatlak öncesi yağını boca edercesine kullandım. Şu an 31. Haftamdayım ve alt karnımda V şeklinde çatlak oluştu, bacak aralarımda ve göğsümde de var. Yaklaşık bir hafta depresyona girdikten sonra bu kadar kendimi korumama rağmen nasıl olur, diye doktora danıştım. Tamamen deri yapısı ile ilgiliymiş. Senin derin esnek değilse ki benimki öyle yağlanmaya uygun olmadığı için esnemiyor ve büyüdükçe yırtıyormuş mecbur, esnekse istersen hiçbir şey kullanma neredeyse çatlaksız bitirebilirmişsin. Yine de kullanmaya devam ediyorum ama her geçen gün de çatlaklarım artıyor 🤷🏽♀️ eğer derin esnek değilse büyük paralar bağlama zaten çatlayacak orayı nemli tutmak ve biraz olsun esnetmek için kakao yağı ve hindistan cevizi yağı al yeter de artar bile