SKayaa doktoruna yada eczaneye bildir istersen canım nolur nolmaz bende 19 haftalık gebeyim 2 aya yakındır kullanıyorum doğuma kadar kullanıcak miyim ki acaba değerlerim normale dönmüş doktor yine de devam dedi günde toplam 5 adet ilaç kullanıyorum kendimi kötü hissediyorum 😏