xesim mirayandme neden bu kadar çaresiz gibi soruyorsunuz ki? Ben 21 haftalıkken öğrendim cinsiyeti. Daha öncelerde göstermedi evet üzüldüm ama bekledim. Çevredekiler hep şu doktora git bu doktora git o kesin görüyor dedi sürekli bir baskı ama gitmedim. Bebeğim cinsiyeti sakladı taa ki detaylıya kadar. İlk girdiğim anda da aklımdaki tek şey sağlığıydı. Boşverin bir sonraki kontrolde görürsünüz 13 hafta çok ufak bi rakam ben ilk baktırdığımda 14 haftalıktı ve asla görünmedi. Birşey görseydi de sonradan değişebilirdi. 16dan önce kesin değil zaten bebeğiniz çok küçük henüz strese girmeyin.
Bgm10 Doktorun yapamadığı tahmini buradakiler nasıl yapsın canım benim fotoğrafda yok atmamışsın.gönlünden geçen gibi olsun sağlıkla gelsin bütün bebişler 🙏🏻
mirayandme Ay unutmuşum kızlar fotoğraf yüklemeyi şimdi yükledim , ilk çocuğum bundan daha küçükken belliydi doktor biraz da canı istemediği için fikrini söylemedi bence
mirayandme Bende kuzımın ultrason resmine benzettim ama erkek hissediyorum nedense çevrem de erkek olacak diyor hep insan işte olmayanı arıyor