Nermin_2112 Selam güzel anne ve anne adayları. Göğsümde yanlarına dokunurken ve yürürken bir ağrı oluyor dünden böyle.
Ebru-29 Hamileyseniz çok normal benim de çok hassas yatarken üstüne yatmış olursam acidan uykumdan kalkıyorum ☺️
Nermin_2112 Ebru-29 Adetim 11-gecikti.Sadece göğsüm ağrıyor dünden. Adetim zaten düzensiz. Onundışında gebelikte hiss edilen hiç bir şey yok
Ebru-29 Nermin_2112 benim en büyük belirtim göğüs hassasiyetiydi ve regl olacak gibi hafif bel ağrıları. İlk zamanlar bulantı vs olmuyor zaten