Elifaco çok teşekkürler güzel dilekleriniz için 🙏🏼🥰 sağlıkla kavuşursunuz umarım bebeğinize 💛 bizim eşimle hiç bir sorunumuz yoktu. Nedensiz olmadı 1 sene denemiştik. Ancak bu süreç beni psikolojik olarak çok etkiledi. Her ay negatif haberini almak çok üzücüydü benim için. Düşük vs hiç yaşamadık allaha şükür. Haziranda tatile çıktık ve o kadar keyifliydi ki. Stresten uzak, tatilin keyfini çıkardık. Belkide tatil bize iyi gelir ve gebelik oluşur dedik ama hiç bebeğide düşünmedik. Dönüşte yine negatif olunca hemen tüp bebeğe karar verdik daha fazla beklemek istemediğimiz için. Memorial şişli de tedavimi tamamladım. Oradaki hekimler önerdiler pgt yi. Zorunda değilsiniz ancak sağlıksız gebeliğe yol açacak embriyoları tespit edip önden eleyebiliyoruz dediler. Bizde riske girmedik ve pgt ye karar verdik. İnşallah güzel haberler alırız 🙏🏼🌸