Merhabaalarrrr 22.haftadan bugün kontrolüm vardı doktor hep bir erkek bir kız diyordu etiketleyemeyeğim ama bir çok kişi yorum yapmıştı bana teşekkür ederim şimdiden bacak arası boştu ama şişkinlik vardı ben kabullenemiyorum ama taaakiiii doktor yüzünü renkli gösterene kadar ☺️☺️ çok güzel bir duyguymuş ilk gebeliğim ve şuana kadar kabulllenmediğim için kendime kızıyorum sağlıklı sıhhatli gelsin bebişlerimiz ☺️ kız isim önerisi de alabilirim şuanlık aklımda mina var ☺️