İlk öncelikle geçmiş olsun kuzum bende 2 buçuk aylıkken Şanlıurfa da yakalandım depreme eşim asker tek basımaydım o süreçi atlatmak hic kolay olmuyor ne yazık ki allahım can sağlığı versin herşeyden önce evlatlarımızı sağsağlim kucağımıza almayı nasip etsin eşim hayla Suriye’de annemlerdeyim evimi maalesef ki depremden beri o şekilde bıraktım geldim doğumu da annemlerin yanında olucam belki fikrin olur ben bundan aldım
 https://ty.gl/vxlypctkgv