Peraninannesisena Kizlar herkese selamm bu sıcaklarda canım sürekli soğuk birşeyler icmek istiyor ama gebelikge zarar /fayda bakımından bilemiyorum var mi önerisi olan özellikle marketten alınabilecek şeyler ya da hazirlanması pratik olan
denizom Peraninannesisena ya ben kendim dün İcetea yaptım kendine yap iç kız. Neden daha önce yapmamışım dedim ya bayıldım. İki tane şeftaliyi küp küp doğradım. Tencereye koydum üstüne bir çay bardağı şeker koydum eşim şekerli seviyor ondan. Sksksk Neyse iki bardak su koydum iyice özünü verene kadar kaynattım. Diğer yanda da çaydanlık altına suyu tamamen doldurdum kaynattım iki tane poşet çay koydum suyun içine kapattım iyice demini alsın diye. İkisi de tamam dedim karıştırdım tencerede beklettim bi saat. Sonra şişeye koyup dolaba attım. Allahımmmmm baaayıldımmmmm 🤣🤣🤣
gizcansen Peraninannesisena ben %100 meyve suyu olanlardan alıyorum buzla birlikte içiyorum, çok sıcak yapacak bir şey yok Mutfağa bile giremiyorum sıcaktan yaa
Hlybkr Meyvelerden kaynatıp kompostolar yapabilirsin soğutup içebilirsin. Hangi meyve varsa onu kullan gayet güzel oluyor
sselinn Yazmelegi_ Serpilinumudu Limonata tarifi 🌟4 limonun sadece sarı kabuklarını rendele. ( aslında sıktığın zaman 1 su bardağı limon suyu olsa yeter. Yani limonların çok sulu ve büyükse 3 tane de olur.) 🌟1 su bardağı şekeri limon kabuklarının üzerine döküp iyice Özdeşleşene kadar kaşıkla karıştır. 🌟üzerine limon suyunu ve 7 su bardağı suyu ekle. 🌟şeker eriyene kadar karıştır. 🌟sonra süzgeçle süzerek sürahiye al. 🌟1 sürahi dolusu oluyor. Afiyet olsun ❤️
cokkasmabeabi Peraninannesisena soğuk kahve yapıyorum. En basit o geliyor gözüme. Bide karadutlu maden suyu var beypazarının eğer çocuklar görmemiş evde varsa onu içiyorum