Biz 1 yaşına kadar reflü yatağında yattık. Hatta ben sonrasında ayağımda falan salladım. Beşikte bile ona yatırdım. Bence gerekli bir şey. Düşüyor diyorlar ama benim kızım kadar hareketli bir bebek bile düşmediyse çünkü ben yanlarına önüne hep yastık koydum çok gerekli bir şey