Vhd15 Arkadaşlar 10 haftalık hamileyim başından beri kaşıntım ve sızım var doktor 3 ay ilaç kullanmayı önermiyorum Sebamed in intim yıkama ürünü gibi kullanabilirsin dedi aranızda kullanan var mı?
Nermin_2112 Vhd15 Kaştı bendede vardı.Tedavi sonrası doktor her yıkandığımda sonra özül bölgeyi kaynatılmış su ile veya ılık duzlu soda’lı iyod’lu su ile yıkanmamı söyledi. İşe yarıyor. Kaşıntının sebebini tamamen geçirmese de kaşıntının önünü alıyor.
sena1910 Vhd15 ben yaklaşık 2 yıldır kullanıyorum gebelik öncesinden beri çok sık enfeksiyon olduğum için sürekli temiz tutmam gerekiyordu beni çok rahatlattı. Akıntınız varsa onu da rahatlatıyor.
Ebrar27 Vhd15 ben hamilelikten öncede kullanıyordum şimdide ve hiç kaşıntı kötü koku akıntı yaşamadım bence kullan çok iyi geliyor
sena1910 Vhd15 yalnış anlamayın saf su bile malesef vajina florasını bozuyor o tuzlu sular sirkeli sular falan bı miktar rahatlatır ama sonrasını bilmiyorum ph dengesi çok önemli herşeyi denemeyin 🙏🏻 çok geçmiş olsun