Benim de 12. Haftada onlem amacli atildi. Doktorum temizlik yapmayacaksin, yurumeni bile istemiyorum dedi. Ama surekli yatmami da istemedi. Egilip kalkmak ozellikle kasilmaya, agriya sebep oluyor bende en bastan beri. O yuzden bualsik makinasi filan yerlestirmiyorum, camasir sepeti filan kaldirmiyorum. Cogu isi esim yapiyor evde. Ben camasir filan katliyorum, egilmeden yapabilecegim bi sey varsa yapiyorum. Yolculuk konusunda da kisitlamadi 3 saate kadar yolculuga izin verdi. Deniz kenarina filan gidip dinlenebilirsin dedi. Denizin cok temiz oldugundan eminsen girebilirsin dedi. Ama ben enfeksiyon konusunda riske atamayacagim icin girmem yani. Doktorumuz ne derse drsin dikkatli olmakta fayda var