Merhaba hanımlar nasılsınız,nasıl gidiyor :) ben 8+5 hamileyim uyurken inanlmaz yüzüstü felan uyuyorum sonra sıkştryormusm gibi hissedyrm karnimin uzerine yattgm icin bu durum sizlerde nasil bilyormki karnmz büyüdkce yuzustu yatmak zorlascak ama ozmanlardanda korkmuyor degilim uyku halinde farketmeden uyunurmu acaba yine yuzustu 🤭🙈